Det nya goda livet

2017-11-02
17:49:52

Självömkan och tänka om

Ja, jag kan inte låta bli utan att tycka lite synd om mig själv. Nu har jag varit förkyld i snart en vecka.. kliar det inte halsen så kliar det i näsan och kliar det inte så är näsan igentäppt.
Jag har väldigt lätt för att fastna i de tankarna som handlar om vad jag inte kan göra. Jag hade väldigt gärna velat träna mer denna veckan men det är ju inget jag kan göra något åt. Så jag försöker tänka om och tänka på det jag KAN göra något åt och det som faktiskt är bra. 
Jag har fått mycket tid med barnen på dras villkor. Vi har spelat spel, jag har hängt med Ida när hon ridit och vi ha haft soffhäng tillsammans som blivit jättemysigt. Jag har sytt upp gardiner och försökt pyssla lite hemma och så har jag fått lite inspiration till nya projekt :) 
(null)

Idag tränade Ida på att rida utan stigbyglar. Det är jobbigare än det ser ut. Bålen får sig ett rejält pass

Tidigare i veckan tog jag och sonen en mtb-tur.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: