Det nya goda livet

2017-07-26
16:44:12

Mer swimrun

Igår blev det swimrunträning i Coltingland dvs Borås och Kypesjön. Jag och Daniel körde vårt första gemensamma pass inför Skärgårdsutmaningen om en och en halv vecka; och jag måste säga att det ändes oförskämt bra. 

Värsta löpningen var löpningen upp till sjön på 3 km, i torr våtdräkt, jag blev så varm (!!) Därefter när vi slängde oss i sjön så blev det bara bättre och bättre. Vi fokuserade mycket på att få byten mellan löpning och simning så smidiga som möjligt. Så det blev mycket upp och ner i den där lilla sjön och fick till det väldigt bra till slut tycker jag. Vi har ju både dolme, linan, glasögon och mössa att hålla reda på, Daniel har dessutommpaddlqe.  Vi avslutade med en lite längre löpning och simning i sjön innan vi hoppade upp. Det var riktigt roligt, även om Daniel är betydligt starkare änmig så lyckades vi hålla ett bra jämt tempo som jag kände att jag kommer kunna hålla på utmaningen. Nu är det bara att ladda upp för om en och en halv vecka smäller startskottet. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: