Det nya goda livet

2017-07-12
22:20:13

Etapp 3

Disig start på morgonen. Men det lättadeoch  vid och en fantastiskt skön dag längst floderna i Tyskland. 

Idag fick flera i framför allt Växjö-laget kliva av pga av onda knän och annat :( 
Jag känner mig pigg men visst känns det i musklerna att vi har hållt på ett tag. Det är inga pulshöjare direkt hittills. Men de kommer, det vet jag. 
Min nacke började dock stöka med mig. Fick den smörjs med voltaren men det var en miss för när de släppte hade jag överansträngt en hel del så det bara knöt sig. 
Ikväll landade vi på ett hotell som liknande ett lyxhotell jämför med igår. 
Fräscha rum och god mat, underbart och massage så klart! :) 

Mariana, Elin och jag
Jag och Mariana
Frank, Tobias, Peter, Jalle, Magnus och Peter. Starka grabbar allihop
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: