Det nya goda livet

2017-12-27
21:06:49

Mysträning

Jullov och mysträning. Igår tog jag och sonen en joggingrunda (eller ja, jag srang han cyklade) efter att ha suttit i bilen hem från ett julfirande som även det innebar en hel del sittande. En lugn lätt runda på endast 3 km. 
 
Idag lurade jag med mig dotterna att cykla mtb med mig. Riktigt roligt fick vi det till slut ;-) Första 5 km var mest pip och gnäll att det var kallt och smutsigt. Efter ytterligare 5 km så var hon varm i kläderna men undrade hur långt det var kvar och sen hände det grejer. Vi körde förbi hästhagar och eftersom min dotter är en inbiten hästtjej så var ju lyckan total när hästarna också verkade glada över att det hände något och började skutta runt i hagarna. 
Vi hade även den angenäma lyckan att se en kungsörn. Den var så maffig. 
Hemma igen var vi båda supernöjda med turen. Ida tycker att vi ska ha med oss lite fika nästa gång. Vi får väl se vad som får plats i min camelback ;-) 
 
 
(null)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: