Det nya goda livet

2015-07-26
11:25:35

Smyg igång, smyg igång

Så, nu är alla grenarna genomförda. Skön träning utan jakt på tider.
I fredags blev det simning 1,4 km i Iglasjön tullsammans med Patrik, Markus och en ny bekantskap Fredrik. Alla de tre ska köra Iron man så de simmade mer än det dubbla. Jag va ändå glad för jag sinnade både snabbare och lite längre än i Bergkvara. Mycket tid la jag på att navigera och hitta tekniken. Det kändes mycket bra när jag gick ur vattnet. 

Igår blev det en joggingrunda. Lufsade runt 5 km i ett 6 min/km tempo. Det va skönt att bara låta benen rulla på och känna på. Har ju inte sprungit sen innan Luleå pga fötterna. Men de har läkt bra nu så nästa runda tänker jag trycka på lite. 

På onsdag är det Kalmarmilen. Ska försöka tagga upp lite tills dess! 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: