Det nya goda livet

2015-12-08
21:01:19

Back in the Game!

Wow vilken kväll! Tog mig ner till simhallen för att simma ikväll, jättetrött! Men jag var helt inställd på att simma ikväll. Efter 250 m insim meddela tränaren oss att vi ska simma 2000 m uppdelat på intervaller. 
100 m 
200 m 
300 m 
400 m 
400 m 
300 m 
200 m 
100 m
Jag trodde inte jag skulle klara det efter att ha haft ett så långt uppehåll som jag haft. Men jag tog en intervaller taget på första 400 m var jag var rädd på att ge upp. Men jag simmade en 400m till och sen vill jag inte ge upp. Efter sista 200 m så stannade vi och så skulle vi köra sista hundringen med start från pallen. Det var väldigt jobbiga 100 m. 
Jag vet vad jag behöver jobba med i bassängsimningen, benspark, benspark, benspark. Nu efter mat så blir det lite glycin och hopp i säng. Imorgon väntar gymmet, jag är på gång nu! ;-) 


Jocke och Nicke

Inga familjefejder mellan paret Kriivel ikväll. 

Vår kära pööl

Pulled pork på vildsvinskött
Serverat med grönsallad créme fraiche och majonnäs 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: