Det nya goda livet

2012-05-23
23:00:34

Vilken dag!!!

Idag har det verkligen gott från sämst till bäst. Det började med att en man från Länsförsäkringar ringde och talade om att mitt lilla släp inte går att laga så han dömde ut det och det är bara för mig att börja leta.

Så efter jobbet tog jag en tur med Maja, hade fått låna en transport om har velat men jag kände att jag inte skulle orka köra fram och tillbaka till Torsås tre ggr särskilt inte efter att varit där i jobbet idag.
Så vi tog en skogstur på vägen hem bestämde jag nig för att testa höger galopp (den som är hennes sämsta) men vägen hade kurvorna åt höger och det kändes rätt och YES Maja galopperade så fint. Visst gick det fort men det var kontrollerat och att hon fixade höger galopp det kändes utbra!!

Men tro inte att det slutar där för sen skulle jag åka till träningen, jag fick Musse och vi skulle hoppa bana, HURRA!!

Så nöjd med honom vi slet men jag tycker han gick bravisar man bara hon tydligt vad han ska göra så gör han det. Sista rundan höjda Jeanette och vi fick hopp valfri höjd.
När jag hoppat rundan så fanns det ett hinder med två bommar, jag tyckte det såg gigantiskt ut och undra på det när Jeanette mätte så stod det en meter TJOHO nytt personbästa!!

Så jäkla nöjd!

Pözz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: