Det nya goda livet

2012-06-26
21:30:40

Min Maja <3

Så duktig min tjej är. Red det planerade dressyrpasset häromdagen. Maja blev lite fundersam över min nya ridstil men jag ska markarbetet på det sättet. Ska köpa hem gräsbroddar nu så hon slipper spänna sig och vara nervös för att halka i gräset när vi galoppera. Idag red vi på en äng hemma och just i galoppen så halkade hon till med bakbenen, skitläskigt. Nä nu ska broddarna på innan det blir något mer arbete på gräs.
 
Imorgon ringer jag ATG kliniken. Jag är seriöst orolig för min lilla tjej <3 Hon visade supertydlig brunst nere i vårt stall, så jag ringde Kerstin och Maja fick då hälsa på Curbitz igen men när hon träffade honom hände ingenting... Det är precis som något säger ifrån att hon inte ska betäckas *orolig* så det blir in och göra ett ultraljud på henne.
 
PÖZZ
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: