Det nya goda livet

2011-08-30
20:06:43

HURRA ÄNTLIGEN!!

Nu är det bestämt. Det blir transporten i Rottne, en välvårdad från 88 :-) men det duger gott när jag bara ska till Torsås och tillbaka. Så skönt att kunna transportträna Maja när jag vill, inte vara rädd att någon annans grejer går sönder. Kunna åka till ridhuset när andan faller på och tiden finns. UNDERBART jag är så himmlans  glad *TJOHO*


Nu kan jag lugnt spara tills det bli dags för något bättre (när Ida börjar tävla, om hon vill) På tal om Ida, vi var på Bosjöklosters jaktmässa i Söndags och där fick barnen givetvis varsin ridhjälm.
Gustav en blå och Ida en rosa (givetvis) De kommer helt klart vara snyggast på ridlekis framöver :-P


Snyggohjälm, Gustav har samma modell fast mörkblå och tyvärr utan tryck.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: