Det nya goda livet

2010-02-27
07:29:10

Nerverna utanpå

Idag ska jag tävla för första gången i hela mitt liv. Jag har tidigare bara ridit blåbärs cup och där kliver ju hästen mer eller mindre över hindret. Nus ka jag upp på hela 60 cm som känns ganska högt helt plötsligt. Det gjorde inte det när jag anämlde mig.

Nu är jag ju en så jäkla tävlingsmänniska så nu måste jag börja med att sänka kraven på mig själv. jag menar herrre gud det är ju bara en klubbtävling och mitt främsta mål är att ta mig runt felfritt. Skulle det sen bli en placering så är det ju inget annat än bonusbonus. Men det är ju bara att inse, tävlingsryttarna i stallet ska också vara med så den chansen är nog så minimal som det går.

Men felfritt ska jag väl ändå klara va? eller. Usch nu blir jag nervös igen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: