Det nya goda livet

2018-02-19
18:03:39

Host och harkel

Nä då. Jag inser att jag trots allt efter snart två veckor utan någon högpulströning klarat mig lindrigt undan med endast ont i halsen och väldigt trött. Jag har kompisar, koller och barn som drabbats betydligt hårdare av årets influensa med hög feber och sjukhusvistelse. 

Denna sjukdomsperiod har fått mig att stanna upp och verkligen sätta in och använda vissa mentala verktyg jag fått  i praktiken.  För även om jag varit trött så har jag konstaterat att så är faktum, utan att klanka ner på mig själv och känna en stress över att inte få träna på det sätt som jag tänkt mig. Jag har istället hittat nya sätt :) 
Jag har till exempel börjat yoga. Jag går och lägger mig tidigt och har inte ens behövt klockan när jag ska upp. Tagit fram yogamattan och kört igång. Det har varit toppen. Så jag hoppas att komma ur den här sjukdomsperioden med kanske lite sämre flås men med en betydligt starkare grundstryka. 
(null)
#yogawithadreane, grymt pedagogisk och bra tjej som visar bra och enkla yogaövningar i denna 20 mins film.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: