Det nya goda livet

2015-06-25
10:42:08

Nu var det äntligen dags...

I fjol blev det inte av pga av att någon goofade med min ansökan. I år höll samma sak på att ske igen. Så istället för två veckor i Skåne blir det två veckor i Luleå. Vad ska jag då göra? Jo jag ska göra Gu-F (grundläggande soldatutbildning för frivilliga) 
Det ska bli så spännande. Jag vet på ett ungefär kursinnehållet men har ingen aning om hur dagarna är upplagda så det är bara att spänna fast sig och hänga med :-) få de hur mycket jag hinner uppdatera. I annat fall blir det en rejäl redogörelse när jag är tillbaka. 

Jag kommer försöka följa min kost i största möjliga mån. Men ligger vi i fält och det serveras lappkojs så kommer jag glatt tugga i mig ;-) 

I givakt, mot Luleå! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: