Det nya goda livet

2014-01-31
21:14:40

Röda utslag


Hmm, fått utslag på kroppen som kliar, med mycket god hjälp av bättre vetande och mycket luskande på nätet har jag lyckats konstatera att det är en reaktion i kroppen när den går in i full ketos. Jag har dem i armhålorna, under brösten och lite på ryggen.
Efter att ha löst en massa nu är fråga om man ska öka på med lite kolhydrater, eller köra stenhård lchf... Jag jar precis avslutat fett-fasta så att kroppen går in i ketos med full kraft känns bara bra. Nu tänker jag fick lägga till mina grönsaker igen, hushållsklassikerna salladskål, vitkål, broccoli, blomkål, gurka och tomat. 
Så ska vi se om vi kan bli av med det.
Lyckas inte det är plan B att lägga in lite paleomål av och till, paleomüsli och bröd vars recept jag hämtat på undervarttak.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: