Det nya goda livet

2018-09-23
17:32:14

Barnen, dessa barn

Nu ska jag summerar veckan. Den har varit riktigt bra. Jag har hittat balans i tillvaron. 
Jag har haft barnen hemma och mannen min på Fuerteventura (Playitas resort) 
Träningsmässigt blir det alltid lugnare när barnen är här. Då ligger den mentala inställningen på att all träning som blir av är bra och nu har det hänt grejer.

Min son har fått en motor och vilja att göra grejer. Så när jag ser tillbaka i kalendern så ser jag att det bara är måndag och tisdag där ingen aktivitet är loggad. 
Vi har både simmar och styrketränat denna veckan. 
Jag har fått in två löppass ett på 7 km km ett på 8,6 km och lite hemmafys på vardagsrumsgolvet. 
Jag springer på känslan nu och i tisdags skulle känslan vara att det skulle kännas jobbigt men uthärdligt. Idag skulle det kännas gött, att i det tempot jag höll skulle jag kunna springa hur långt som helst och det klarade jag. Benen var lite stumma efter en massa kånkande på ved men det gick snabbt över. Det kändes otroligt lätt idag. 
Klockan är oviktig just nu, jag behöver bara komma igång och få en kontinuitet i träningen. Det känns otroligt skönt, den följer liksom bara med för att jag vill se hur rundan ser ut på kartan. 
Strax över 2 kubik. Kommer värma gött i vinter.

Pigga, pigga ben

Vägen förbi skjutbanan, en av favoritvägarna in i skogen.

Det gick smidigare än vad jag trodde att tömma. Fick hoppa i den till vänster för att få ut klabbarna när det gick under hälften :-P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: