Det nya goda livet

2018-10-03
17:29:10

Grattis på födelsedagen...

Dottern gav mig bästa presenten. Hon blev feberfri efter att ha haft närmre 39 grader sen i fredags, själv vaknade jag med syndafloden ur näsan och har blivit rejält förkyld och sonen kom hem med ont i halsen i eftermiddag... 
för egen del är jag glad att det blev en rejäl förkylning. För mig blir det enklare att vila då, när det är så där halv om halvt så har jag superproblem med att avgöra om jag ska vila eller kunna köra på men med lägre intensitet. Det senare alternativet har jag märkt är bra för då känner jag i kroppen om det var latmasken eller om kroppen faktiskt fightas med en bacill. 
Hoppas på att känna mig betydligt piggare imorgon. 
Ocer and out! *atchooo* 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: