Det nya goda livet

2017-10-26
21:26:38

Vuxenpoäng


Igår fick jag ett ensam-pass i simhallen. Patrik vaktade på att anmäla gruppen til Vätternrundan. Perfekt tid fick de, 05:20 :) jag säger dem för jag ska inte köra. 
Just nu är det en massa andra saker som jag behöver lägga pengarna på så jag skippar nästa års vätternrunda. Jag fick en sån fantastisk runda i år så den kan jag leva på ett tag till. Jag har ju andra planer inför bästa år dessutom så jag ska nog hålla mig sysselsatt. 

Ikväll fick jag en superskönt joggingrunda. Knäna höll hela vägen runt. Var bara en kort, kort period det började värka lite och jag trodde jag skulle behöva stanna, Men det gick över som väl var. 6 km in på kontot. Vill springa mer, herre jösses vad det boostar välmåendet. Skallen rensas och kroppen slappnar av. 

Jag började dessutom fundera ikväll NÄR mina knän pch vader började krångla... och det var efter att jag slutade med styrketräningen. Så det kommer jag också implementera i träningen igen så jag slipper en massa onödiga skador. (null)

(null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: