Det nya goda livet

2017-10-22
21:33:44

Nya tekniker

Efter några dagars vila när vi haft trevlig besök av svärföräldrarna var det i går dags för ett nytt simpass.
Det kändes lite trögt i början men som med allt annat så lossnade det efter ett tag.

Idag hade vi ett jätteroligt pass. Patrik hjälpte mig med teknik när jag sticker i handen i vattnet och vart jag gör av den under vattnet. Det blev något gruvligt jobbigt men gav en fantastisk effekt. Jag plockade en hel del på mina 50:or.
Ikväll skulle det varit träning med orienteringsklubben men jag känner mig trött och inte riktigt utvilad. Så Patrik och Gustav åkte dit medan jag och Ida höll oss hemma och vilade. Ida har ont i halsen så vi skippade träningen för hennes det av den anledningen med.  (null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: