Det nya goda livet

2011-11-30
10:28:46

Härlig lektion.

Kunde det bli bättre, första lektionen i måndags efter Globen och så blir det hoppning tjohooo. Jag var väldigt nöjd efteråt. Först gymnastikhoppning över bommar som låg på volten och hade ena sidan på sockerbit och sen vidare ut över ett kryss, vidare på ett räck för att sedan avsluta med en oxer. Maja skötte sig jättebra trots massor med överskottsenergi. Jag hoppas verkligen klubbtävlingen blir av den 17:e. Den 9:e är det blåbärshoppning också ev ska vi åka till mamma och pappa då. Så jag får nog sikta på klubbhoppet istället.

Igår tog jag Maja klädde upp henne till tänderna med reflexer och sedan gick vi ut och gick en runda så gott. Idag har ingen av oss någon större träningsvärk. Känns bra.

PÖZZ!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: