Det nya goda livet

2019-01-06
16:19:04

2019

Så var det nya året igång. Jag börjar första veckan med en rejäl brakförkylning, men det är skönt att ha det gjort. Nu är jag på uppstuds igen och ha börjat smyga igång med rörelse igen. Först promenader, tåhävningar, mina övningar för knäna som jag fick för en massa år sedan vid en knäskada. Igår gav jag mig ut och träffade lite folk. Det gjorde jag även idag. Jag och sambon var nere på gymmet och hjälpte till att möblera om lite maskiner. Det blev riktigt snyggt.

Nyårslöften har jag svårt att ge, jag fortsätter på den linjen jag har. Jag adderar istället saker till min plan som ger livsglädje och balans i tillvaron. Till exempel har jag adderat att träna mig på att se mig själv lyckas med saker och att jag börjar på en nivå där det känns lätt för mig. Jag har redan börjat, det känns jättebra. På promenaden igår tog jag ett skutt över ett lågt staket. Målet är att kunna hoppa över ett högre, men det kommer sen om jag bara fortsätter hoppa över de låga tills det känns riktigt bra. Utmaningar blir så mycket roligare när jag även ser vart jag behöver starta för att nå målet. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: