Det nya goda livet

2018-09-14
21:44:03

#nyamål

Alltså wow vilket år detta kommer bli rent idrottsligt. Jag har bestämt mig för att köra Stockholm maraton, och inte nog med det, jag får Emma med mig som sällskap 😃 inte bara är hon en god vän hon har gjort det här loppet två gånger innan så det finns en massa erfarenhet. 

Ikväll var vi ute och cyklade mtb. Det blev direkt efter jobbet. De (Patrik, Emma och Elin) stod bokstavligen redo och väntade på vägen.  Så det vara bara för mig att cykla hem, slänga i mig lite att käka och sen byta om. Det blev en tur i Övrabyskogarna och sen vidare över Korslycke och Ekaryd, vidare mot Torsås. Där stannade vi till vid en slinga där vi både kört mtb och orienterat förr. Det är lite knixigt upp och ner med en del stenar och rötter. Det märktes ganska snabbt att jag cyklar en del mtb nu för det blev inte alls så besvärligt  som jag minns det.
Det märktes att jag haft en lugn vecka. Jag har varit förkyld och då har det bara blivit elcykelpendlingen till och från jobbet och någon promenad. Det var riktigt pigga ben, de svarade direkt så fort jag tryckte till. Det var häftigt. Jag älskar den känslan. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: