Det nya goda livet

2018-05-23
21:09:08

Sommaren är här

Redan i maj är det sommarvärme, visst är det toppen :-) och med det alla roliga träningspass. Vi cyklar massor och löpningen börjar kännas riktigt fin. Jag hade en svacka för ett par, tre veckor sedan där det bara kändes skit men nu så rullar det på och hittills har jag som längst sprunigt 15 km.
 
Vi har haft utepremiär i simningen, i söndags för min del 1200 m som i början kändes riktigt tröga men efter hand hittade tekniken och känslan tillbaka igen. 
Igår var vi iväg stora delar av gänget. Det var jag Patrik, Emma och hennes superstarka kids Elin och Albin. För egen del kändes det toppen. 
 
Ikväll var jag sugen på cykling så jag och Patrik drog iväg en runda, han drog runt mig på en tur med lite fartökningar blandat med lugnare partier. Pulsen skenade alrig iväg och mjölksyran som dök upp transporterades snabbt bort.
Det bådar gott inför lördag när vi ska köra Uppvidingetrampet. Jag ska hlla sällskap med en kompis till oss och jag hoppas på att hitta en bra grupp vi kan köra med runt med. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: