Det nya goda livet

2017-05-25
18:44:05

Härlig vecka

Haft en massa härligt grejer på G så skrivandet här har blivit lite eftersatt. Men det har gett energi pch det har varit toppen. I måndags efter jobbet var jag så speedad, det blev en runda på hojen. Jag skulle ändå upp till sonens fotbollsträning och skriva på lite papper inför en fotografering, hade varit intressant att se vad klockan sa om den inte varit urladdad... jag kände mig stark och hade ett härligt tempo. Tävlinghornen växte rejält när jag kom i korsningen ut från Gunnarstorp och det dyker upp en cyklist från Stuvenäshållet. Får MA tanken att hjälpa till?? Nej, då kommer tanke att den där ska banne mig inte kommma ifatt. Väl hemma var det ju bara att snöra på skorna och jogga en liten rundes för att jogga bort mjölksyran.

På tisdag bjöd det varma vädret in till premiär med open water simning. Så jag och Emma stack ut. Albin hängde med en liten sväng innan han skulle iväg. 1300m drog vi ihop och på det la vi 2,5 km löpning. Det här med att springa direkt efter något annat är något jag uppskattar mer och mer. Man är så skönt varm i kroppen.

Onsdagen var tänkt som vilodag, men när Emma frågar om man vill föka en bit när hon ska cykla intill stan så kan man ju inte säga nej! 44 km totalt? 20 i en härlig medvind. Resten gick i motvind, men efter ett långt parti med öppna åkrar var det skönt att få lite vindskydd i skogarna mot Olsbo.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: