Det nya goda livet

2017-03-19
18:03:03

Härlig helg

Det har börjat hända saker i mig, det går upp och ner men dalarna blir grundare och grundare. Jag har funnit många nycklar för att hitta sätt att varva ner och styra om negativa tankar. Fokus på det positiva och framför allt det som jag kan påverka. Finns ingen mening att grubbla och fundera på det som inte är mitt problem att lösa eller det som är som det är.

Det har varit en skön träningshelg i alla fall. I lördags ett lite lugnare simpass som landade på totalt 1100 m, Idag, söndag, blev det 90 spinning med Team Rynkeby och betydligt högre puls. Träningen hjälper hjärnan att varva ner och tänka klart.

 
 
 
Vilken lyx vi har med promenadavstånd till bassängen
 
Teamklädd till träningen idag, här kan ingen stilpolis komma och klaga ;-)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: