Det nya goda livet

2017-01-28
20:33:42

Underbara gäng

Jahapp då var man sjukskriven i tre veckor... tre veckor!! Det känns asalänge. Men det behövs det är bara att inse, hjärnan hänger inte med i det jag gör. Jag glömmer saker, snubblar på orden, glömmer ord, jag är trött, jag tänker inte rationellt och mitt kognitiva tänk är ett skämt. Jag vill undvika den där väggen så nu gäller det att återhämta sig; det kommer bli betydligt mindre skärmtid, mycket nyttig mat och lång lågintensiv träning. Min mentalitet orkar inte tagga till riktigt för högpulspassen. För träningen där mår jag bra. Hade det inte varit för träningen så hade jag nog legat under isen för längesen. Löpningen, promenaderna, simningen, cyklingen och hemmastyrkan. Jag har skalat av alla krav på prestation för tillfället träningen är bara till för att jag ska må bra.

Sen har jag fantastiska människor runt omkring mig, familjen som stöttar mig, Patrik är en enorm klippa som håller om mig när jag känner mig ledsen och som jag kan bollar tankar med, hur galna de än ter sig var och som gör mig så lycklig med sin blotta närvaro. Mina underbara kollegor, saknar dem redan. Jag kommer tillbaka, tids nog.
Och sist men definitivt inte minst de underbara vännerna jag fått i Team Rynkeby Kalmar. Ikväll berättade jag läget för dem och den supporten jag fick rörde mig till nästintill till tårar. De ger så mycket energi och support och att få spendera våren tillsammans med dem känns bara så bra. Jag känner mig hundraprocentigt trygg och lugn med detta gäng. Ni är vänner för livet.
nu är det dags att stänga av skärmen för ikväll.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: