Det nya goda livet

2017-08-29
21:26:28

Nya utmaningar

Ikväll lurade älskad sambon med mig på nya äventyr. Vi skulle ut och orientera... det har jag inte gjort sen skolan och de gångerna jag själv varit med elever har det varit inne i samhället och lätt att hitta. Nu skulle man ut i en skog jag inte kände till. 

Patrik sprang med mig i alla fall så det kändes  tryggt så här första gången. 

Det var mycket att hålla reda på, vi hade nio kontroller och jag tror det tog till åttonde innan jag kunde börja läsa kartan ordentligt. Jag kunde orientera mig på den men att läsa den samtidigt som man sprang...och se stenar som var markerade på kartan men täcka av ett tjockt lager mossa i verkligenten....  hur fan gör de där proffsen egentligen ;) 

Kort och gott det var svårt men väldigt roligt. Kommer jag göra om det? Självklart!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: