Det nya goda livet

2017-04-28
21:43:00

Årets första dubbelpass

Jah! så blev det, jag och Patrik stack iväg när han kom hem från jobbet, först cyklade vi en runda på 33 km och därefter snörade vi på oss skorna och sprang 4,3 km. Löpningen bestämde vi först när vi kom hem, mina ben kändes oförskämt pigga när vi pep iväg, hemma sen blev det lite fys på gräsmattan. Kändes mig trött och tung bitvis i cyklingen men löpningen kändes bättre än vad jag trodde det skulle göra. Jag trodde benen skulle protestera mer men tji fick jag :-)
Väl hemma körde vi lite fys hemma på gräsmattan. För egen del blev det fokus på mage och rygg och en hel del rörlighet.
Älskar att träna ihop med min Patrik, mitt hjärta, trygghet och inspiration <3 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: