Det nya goda livet

2016-05-24
22:31:19

Ut i skogen

Ikväll blev det en trevlig löparrunda tillsammans med Emma i Bergkvara. 8 sköna kilometrar i skogarna på härliga stigar. Detvar precis den uppladdningen av mina batterier jag behövde och få ordning på grubblerierna jag haft. Nu vet jag precis vad jag behöver göra.
JAg har funderat mycket på kursen jag ska gå i sommar. Fyra veckor känns väldigt länge och då frågade Emma den briljanta frågan: Måste du göra alla veckorna i sommar?
DET tänker jag kolla upp. Två veckor känns lättare än 4 veckor och definitivt lättare att lösa. Inte så länge från barnen och enklare att hitta kattvakt och dyl. Så jag ska se över möjligheten till om jag kanske kan göra så. Annars får vi se hur jag gör... 
 
Innan löparrundan tog jag en tur till stan efter jobbet. Fixade tre nya vattenflaskor till hojen och olja till kedjan. så nu kommer det gå som tåget på Lördag!
Sista hårdare träningspasset imorgon innan lördag. Därefter blir det lugn trning, promenad, kanske lite inlines eller lätt jogging.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: