Det nya goda livet

2016-06-25
21:17:11

Mer äventyr

Idag gav vi oss iväg på nästa äventyr mot Fettjeåfallet. Ett fall som slänger dig 60 höjdmeter ner från berget. Bara vandringen dit var helt magisk. Naturen var fantastisk. Man gick på mjuka stigar, korsade broar och klättrade över klippor på vägen dit. Väl framme höjde man blicken och blev bara helt andetagen av hur enormt allt omkring en var. 
 
Hemma igen blev det lite mat och en lite paus innan vi kastade oss ut i sjön för lite öppet vatten simning. Patrik ska ju köra swimrun i augusti med en annan Malin så vi passade på att träna på att simma med lina mellan oss så han fick dra lite på mig. Sen tränade jag lite på att navigera i vattnet. Simningen kändes mycket bättre idag mot i förrgår. Finns mer att träna på men det gåråt rätt håll. Jag kanske ska borde testa på ett swimrun själv, jag blir ju onekligen sugen när jag få hjälpa Patrik lite i hans träning med att agera dragankare ;-)
 
 
 
På väg upp, på frågan ifall det varit djupare var vi rörande överrens om att vi INTE hade vågat hoppa ändå :-)
 
60 höjdmeter var det ja :-O
 
Det var superhäftigt och dånet kan jag knappt beskriva.
 
Det var en magisk plats.
 
 
 
Lite balansgång är alltid kul. "Nu är det din tur" tyckte Patrik
 
"Okej då" sa jag!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: