Det nya goda livet

2016-07-29
22:41:41

Seeeeg

Idag har jag varit seg. Tog mig inte ut på hela förmiddagen trots fantastiskt väder. Gick hemma och packade upp och plockade efter resan.

Efter en sen lunch tog jag med dottern och hennes kompis till Fulvik.
Medan barnen badade så hoppade jag i våtdräkten. Båda tjejerna är simkunniga så jag känner att jag vågar släppa dem med blicken. Jag kikade ut en sten på udden och tänkte att jag kan simma fram och tillbaka till den några gånger. Det visade sig vara 135 m fram till stenen. Jag körde ett par vändor fram och tillbaka. Jag var seg i kroppen och det kändes spänt och trögt. Efter att ha checkat av med tjejerna gav jag mig ut på en lite längre runda. Nu kom flytet och jag kände flytet komma, jag tog ett varv till. När jag va klar hade det blivit 1830m. Passet avslutades med en bra känsla och det är huvudsaken.

Efter träningen blev det en tur till affären. Ikväll har det blivit grillat med grönsallad till.
Mums!

135 m var det över ja :)
Kändes helt ok till slut
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: