Det nya goda livet

2016-02-24
10:26:26

Underbara träningsdagar!

Hade underbara intervallpass i helgen! Både lördag och söndag, trots lite vin både fredag och lördagkväll. Tänken finns i mig hur passen hade varit om jag inte hade druckit alls. 

Ny har det blivit ett par lugna dagar. Fick hem barnen i söndags och nör barnen var iväg hos kompisar så så passade jag på att skriva ihop dopsången till systersonens dop. Inspirationen satt långt inne men till slut kröp den fram så nu är den institut sett klar. Igår hade Ida sitt födelsedagskalas, det blev en succé. Perfekt stt ha när man har tid och ork istället för när man måste. "Bästa kalaset någonsin" var betyget när gästerna gått hem. Tacos och sedan filmmys var ett vinnande koncept. Som vanligt var det restriktivt med sockret :-) men alla ungar var nöjda ändå. 

Idag har vi gjort slime. Receptet är hämtat från Labyrint på SVTs barnkanal. Succé blev det i alla fall! Barnen leker med det utomhus och jag är överlycklig över uppfinningen tvättmaskin :-D 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: