Det nya goda livet

2016-08-24
21:09:32

Kalmar minitri mm

Ja, nu har tiden gått igen. Men med Patrik hemma så gör vi så mycket annat kul så bloggandet har fått stå åt sidan.
Mini triat var riktigt roligt i år. Jag var så taggad men samtidigt lugn. Tog mig runt på 1:15:00 så jag är jättenöjd.
Vi har haft härliga cykelpass, simpass och idag ett härligt löppass med intervaller och tekniker medan sonen slet på fotbollsplanen.
I lördags var det iron man i stan, vilka kämpar. Att ens tänka tanken på att jag någon dag ska stå på den startlinjen är hisnande men den finns där.

Mitt nya mål är i alla fall att starta i olympisk distans till våren och försöka starta i fler lopp. För att tygla mina tävlingsnerver men mest för att jag tycker det är så hysteriskt roligt att vara med.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: