Det nya goda livet

2015-09-26
20:40:15

Terapi

Idag runt lunch kände jag mig nästan sjuk. Frusen och trött, trots att jag satt i solen och va påpälsad med både fleece och dunväst...
Efter lite siesta satte jag igång med lite trädgårdsarbete och det fick mig helt klart att må bättre redan där. Så jag bestämde mig för att snöra på mig löparskorna och ge mig iväg en runda... Jag var helt slut i skallen märkte jag för kag fick den där känslan av att benen bara malde på medan skallen pysslade med annat . Bestämde mig för att inte kolla på pulsklockan utan bara låta benen rullar på i det tempo de ville. Jag landade på helt ok, 29:20, 5:50 i snitt. Trodde jag skulle orka ett 6-6:30 tempo idag men det gick betydligt bättre. Jag är nöjd efter att inte ha sprungit på ganska länge. Men så bra jag mådde efteråt 😊 batterierna laddade och humöret på topp. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: