Det nya goda livet

2015-10-19
22:40:25

Underbar helg

Fantastisk helg. Fredagen blev lugn, lite stängning efter jobbet. För att på lördagen ha full speta på stubbaracet på åker mitt emot mitt. 
Kl 08 var jag på plats och hjälpte till, bi plockade fram till kiosken, tände grillen osv. Då jag hade kameran med mig fick jag agera lite fotograf. Blev mycket bilder på banan. Många förare från de minsta 4-5 åringarna till vuxna.
Bilderna ligger i ett offentligt album på
min fb-sida.

Söndagen var jag helt burrig i huvudet av allt dånande från 2- och 4-taktare. Spenderade förmiddagen med att redigera lite bilder. 
Sen blev det lite motion, en lugn runda på 11,6 km ut i skogen, jogging varvat med promenad över stock och sten. Riktigt skönt var det. 
Inte riktigt lchf i kiosken då va 😁


Härligt i skogen



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: