Det nya goda livet

2015-10-15
20:26:48

Ännu en härlig löparrunda

Blev ännu en lugn löparrunda ikväll. Jag är så nöjd att jag bara kom ut. 
I skallen var jag mentalt slut efter jobbet och jag trodde till och med jag hade feber... Men icke så på med löparskorna. Det märktes i löpningen, den delen som gick i skogen snubblade jag jättemycket vissa stråk.

Så jag sprang kortare 6,8 km på 44,47 😱 det brukar jag normalt sett nästan kunna springa milen på.... 
Men så pigg jag kände mig efteråt. Nu är man mätt och go, blev en lchf-fläskpannkaka 

3 pkt bacon 
5 ägg
500g keso
1 1/2-2 dl grädde
Salt
Riven ost

Stek baconen och rör ihop resten. Lägg allt i en ugnsform och in i ugnen 225 grader i 20 min

Så nu blir det sängen med en bok innan det är dags att sova. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: