Det nya goda livet

2015-11-23
20:38:47

Hittat rätt

Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag har varit på ett roligt spinningpass ;-) Lulle på ViMas hade helt rätt toner för mig idag, distade gitarrer blandat med läckra ballader och Blackmores night. Så det är ju bara att inse, ska jag tycka spinning är kul så hänger det på musiken. 

Det var precis vad jag behövde. Jag hade någon som sa till mig en gång att "huvudet går på högvarv" jag förstår nu vad han menar. Idag fick jag stanna upp för att komma ihåg vilken dag det var... Dags att försöka stressa av på jobbet tror jag...

Jag avslutar dagen med lite god mat. Ikväll blev det en bit omelett, bacon stekt med en vitlöksklyfta och sen täckt med lite ost. Tomaterna fick sig också en sväng i pannan. En sås blandad på turkisk yoghurt och majonnäs, gurka och avokado.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: