Det nya goda livet

2015-05-30
17:33:36

Dan före dopparedan!

Bokstavligen!! Imorgon ska det doppas i växjösjön... Väderprognosen säger 8 grader i luften. Vattentemperaturen sa 14 i veckan. Snacka om bra val av första triathlon :-P 
Många funderingar har gått genom skallen under veckan på hur saker och ting ska lösas och det har kunnat lösas efter hand, allt från lista över saker att ha med till hur bansträckningen går och hur man lättast ska ta sig till startområdet. Just nu är min största oro hur i hela fridens namn jag ska hitta min cykel bland 91 andra efter cyklingen xD  

Anna och jag tog en lite promenad runt sjön. Vattnet såg så inbjudande in...eller inte ;-) 
Jag ser fram emot detta äventyr! 
Nu mat 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: