Det nya goda livet

2015-04-21
21:44:13

Vad ska detta sluta :-)

Idag stod jag på jobbet och min triathlontränande kollega kommer framsmygande och frågar hurdant Uppvidningetrampet är. Jag kunde ju bara ge det tio av tio. Hade inte tänkt köra i år eftersom jag har Växjö triathlon på söndagen. Nu har jag ju dock gått ner från olympisk till mini-distans... Så då kunde det ju inte låta bli att dra lite i cykelnervern och rätt som det va lät det faktiskt som vi bestämt oss för att köra 12 milaren... :-) jag måste dubbelkolla med vederbörande i morgon. 

Ikväll blev det lite simning. Min barnvecka så då blev det lite lugnare pass... Särskilt eftersom jag körde eget då träningen skulle börja senare och det skulle bli för sent för oss. Men jag tror jag äntligen hittat min stil i simningen. Jag simmar lugnare, mer avslappnat men det går fortare. Känns så sjukt bra! En riktig kick. :-) det tänker jag leva på! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: