Det nya goda livet

2014-05-23
21:08:25

Smyg, smyg

Idag smög jag igång träningen efter varvet. Värmde upp med en liten runda på tio minuter sen teknikövningar och lite styrka för löpare. 
Kändes toppen, nästa mål, Kalmarmilen under en timme 😊
 Inga känningar i knäna men vi tar det lugnt och varierat, för att knäna ska hänga med. 
Experimenterat lite med kolhydrater med, det var inte bra.... Magen protesterar direkt så det är bara att backa in i relativt strikt igen. Jag hade tänkt satsa på träningsliberal men det kan jag fetglömma. Få bli strikt återigen. 

Premiärdopp i haver idag tillsammans med barnen, utan våtdräkt ;) Inte så kallt som jag var rädd för. Men om inte temperaturerna sjunker drastiskt tänker jag nog sikta in mig på att inviga våtdräkten nästa helg. Få se om det blir ensam eller i bästa sällskapet ❤️




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: