Det nya goda livet

2014-03-23
13:09:14

Sista inlägg

Inte här :-) ooooh nej men som gästskribent på "Vi som älskar att träna 

Det löd så här:

Då var det söndag och min sista dags som gästskribent. Vill börja med att tacka för möjligheten att få göra detta. Det har varit fantastiskt kul och skulle jag få möjligheten att göra om det skulle jag tveklöst göra det.
Min söndag avslutas som alltid den barnlösa vecka med långspinning på ViMas träningscenter, idag bjöds vi fokus backar 90 minuter. Känns gott, nu börjar man längta ut, men jag tycker det är lite kallt här än,jag vill ha i alla fall runt 12 grader.

Om jag ska skicka med något så här i sista inlägget så är det
- Jämför dig aldrig med andra, utgå ALLTID från dig själv och vilka förutsättningar du har. 
- Se möjligheterna, inte hindren!
- Ha alltid bra musik med dig, det bidrar till det lilla extra. 
- KÖR HÅRT

Tack för mig! 
Malin

Det har varit så kul 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: