Det nya goda livet

2014-12-24
16:46:20

God Jul!!

Morgonen bjöd på en härlig löparrunda! Temperaturen visade strax över nollan och lite disigt men jag älskar verkligen grusvägslöpning på vägar som går lite upp och ner. Tänker öka på tiden när jag kommer hem från mina föräldrar. Men först utmaningen på lördag... Simma så långt du hinner på två timmar. Hade ju varit kul att kunna hålla reda på hur långt man simmar men utan träningsklocka kommer jag troligtvis få hålla reda på antalet längder mer än tekniken i simningen så jag funderar allvarligt på att låta bli att räkna och bara simma! 

Nu njuter jag bara av trevligt sällskap av mina nära och köra, mammas goda julmat som passar en lchf'are som handen i handsken 

GOD JUL 
🎄🎅🎁🎉


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: