Det nya goda livet

2014-08-10
19:30:15

Nöjd och glad trallalla

Oh underbar cykling idag!! Undra hur jag ska kunna sova ikväll. Är fortfarande helt andrenalinstinn :-) 

Körde 12 mil, Helgasjön runt och min första klungkörning! Wow, vi hamnade i en perfekt grupp. Tempot var perfekt och alla utom en jöns kunde det här med klungkörning. 
Vid sista vätskekontroller drog en grupp iväg väldigt fort. 
Jag och en kille gjorde ett försök att köra ikapp men det gick inte så vi körde ihop de sista två milen. 
Blev väldigt glad efter målgång att jag inte lyckades köra ikapp klungan för de körde fel 😱 tyvärr drabbade det mitt ursprungliga sällskap😞 han va grym idag ❤️

Själv höll jag en snitthastighet på 27,3 km/h och noterad topphastighet på 49,1km/h 💪💪😄
Roligt och nöjd! Klungkörning är något att sträva efter! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: