Det nya goda livet

2013-02-28
22:25:13

Blä

Ikväll hade vi inget flow alls. Jag skulle nöjt mig med att bara skritta för då var hon jättefin men när jag började trava så ville hon bara rusa på. Det märktes att hon stått några dagar.

Vi red mycket vägar, volter, snett igenom, serpentiner och dyl men hon var helt knäpp idag och jag trött så det var ingen bra kombination. Galoppfattningarna däremot gick toppen. Det kommer jag ta med mig från kvällens pass som det positiva. Det var tretakts galopp till och med :-) resten får vi la jobba på. På lördag blir det skogstur iallafall om Ida följer med en lugn men annars spettar vi nog på lite. Idag tog jag av snöbrodden för nu har jag bestämt att det är vår och endast gräsbrodd och dyl är tillåtet ;-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: