Det nya goda livet

2013-04-30
23:45:00

Mina små <3

Jösses så barnen rider. Nu blir man väl snart en fullfjädrad ponnymamma. Ida galopphoppar med Qvintus och Gustav har fått kläm på lättridningen riktigt bra och även han hoppade över ett litet kryss med ledare.
Nästa gång ska vi bygga upp fler hinder istället för bars ett. Ska göra det till helgen men först måste vi köra honom med vagnen och/eller rida ut. Så han får göra något annat ;-) jag får plocka fram min"hoppbibel" med massa hopkörningar som vi kan göra.

Jag har även efterlyst gamla hinderstöd på Facebook, så har du gamla hinderstöd som bara står eller sådana du tänker byta ut så skänk eller sälj dem till mig för en billig peng.

Nu är det dags och sova, imorgon kommer äntligen Carolina med sin fina Legend och Anna med sin Naiomi
God natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: