Det nya goda livet

2012-11-27
22:10:00

Skritt och mys

Ikväll red jag Maja, oh vad jag älskar min häst <3 vi bara skrittade på åkern mitt emot stallet då det är mörkt men vi körde väldigt basic; mjukgörande, sidförande samt ökning och förhållning. Jag var jättesugen på att börja trava men jag hade inte broddar på och det har regnat hela dagen så det får vänta tills imorgon. Då ska det longeras och Ida rida Qvintus.
Ikväll ryktade jag alla hästarna, Nettan är superkittlig med vinterpäls :-) jag ska pyssla med henne mer. Hon har fått för sig grejer som att bita i luften. Ena stunden supergosig och nästa lägga öronen bakåt... Inte bra.
Jag passade på att testa Tomtegrejena på Qvintus. Han kommer bli sötast i hela Luciatåget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: