Det nya goda livet

2012-07-31
16:43:38

Hoppträning studs

Maja har ju utvecklas i sjumilakliv, mitt lilla hemliga mål som jag har är snart uppnått men det vet jag inte förrän terminen kör igång och hur det än går tänker jag avslöja det då
 
Idag hoppade vi en studsserie som man kom in över tre cavaletti-bommar.
http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=253196221465572&notif_t=video_wall_create
 
Vi hoppade även hinder i kombiantionen, då det var andra tjejer som byggt men då hoppade vi i höger varv bara ett och i vänster varv bara två. Så nöjd över min tjej som klarade detta i galopp nu tar vi ytterligare steg framåt i utvecklingen.
 
Tack snälla Sofia och Disa som har hjälpt till att bygga hinder, fota och filma.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: