Det nya goda livet

2012-01-26
22:42:34

Spökande nerver

Jag har så svårt att släppa det här med hoppningen. Jag vill bara upp till ridhuset med Maja testa så att det funkar (likabra som det gjort tidigare) så man kan börja fokusera på det man ska!!

Har insett att ska jag få detta att funka så behöver matte komma lite iform också...hästens fysik är det inget större fel på men min. Var på Zumba ikväll riktigt roligt! Jag skulle gärna utöka med ett styrkepass till också. Jag får väl lägga mig och göra lite armhävningar här hemma men gymet ÄR roligt!!
Barnen gillar ju att var där, kanske skulle ta en tur på Lördag morgon när gubben ändå sitter i båten och jagar stackars små änder. Inte nog med att de fryser de stackars så fåglarna, det måste sitta galningar på en holme och skjuta efter dem också....

Pözz
Kommentar:
2012-01-26 @ 23:05:08
#1: Rebecca

NICE Tävla på ju mer man tävlar desto mer erfarenhet och ju mer rutinerad blir man! Speciellt på lite högre höjder då man måste rida själv! ;) Bra tempo är grunden till allt sedan att man är tillräckligt snabb att reglera sig, samt var upprätt och rid vägarna ordentligt slarvar man med vägen kommer man oftast fel på hindret ;)



KRAMAR

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: