Det nya goda livet

2011-09-29
17:43:28

*hoppas hoppas hoppas* hoppa!

isch så jäkla förkyld man kan bli. Var på klätterklubben med jobbet igår och skrattade åt min kollega och sa att jag jag förmodligen skulle ligga däckad idag när var uppe på väggarna och klängde. Mycket riktigt igårkväll grodde näsan igen och sömn i natt blev...så där, så idag har jag legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Givetvis händer sånt här när man har roliga saker på gång. Imorgonkväll är det blåbärshoppning och jag har inte kunnat rida Maja sen måndags.

Sen vet jag inte om det blir hoppning alls för så fort jag börjar anstränga mig lite så börjar jag nysa och näsan rinna... Annars får man la satsa på klubbtävlingen.. MEn jag vill hoppa imorgon ju *pyl*
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: