Det nya goda livet

2011-05-01
21:50:36

Mystur

Idag fick Maja verkligen vad hon förtjänade. En lugn skrittur utan några särskilda krav och det kändes verkligen som hon njöt av detta. Hon jobbade hårt igår så idag fick vi ta det lite lugnt. Det var inte bara hon som var trött förresten. Jag var supertrött i kroppen idag också. Nu har jag fuskat hela påsklovet. Både med godis och styrketräningen så ikväll sa jag adjö till allt onyttigt. Nu tänker jag följa min personliga tränares uppmaning att inte äta något skräp förrens jag nått min idealvikt.
Kan iallafall döva det dåliga samvetet med att så mycket som jag ridit under de senaste två veckorna har jag inte ridit på LÄNGE och det kommer jag fortsätta med för Maja utveckling går verkligen lavinartat framåt nu.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: