Det nya goda livet

2011-06-05
21:30:53

Viva Paris

HELT UNDERBART! Spenderat 3 dagar i Paris med syrran och mamma. Toppen på Eiffeltornet var ju helt otroligt. Notre Dame fick mig att tappa andan och att inte fler olyckor händer i den trafiken är helt förstummande :-)

Dagarna har som synes spenderats till sightseeing men även många stopp på stadens vackra caféer.

Jag ska erkänna innan flyget trodde jag att jag skulle svimma och dö om vartannat. Jag har inte flygit sen jag var 17-18 år och jag har aldrig gillat det särskilt mycket. Men väl i luften var det helt okej. Sen att vi (enlig mamma) fick en väldigt dålig landning, Det förstod jag när vi åkte hem när den piloten manövrerade planet hur smidigt som helst. Jag kan hetl klart tänka mig att flyga igen.

Det sjuka är ju att jag hoppat fallskärm och när jag satt i flyget och såg ut så fick jag ett väldigt sug att få göra det igen :-)

Bilder kommer!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: