Det nya goda livet

2011-07-21
14:10:53

My poor girl!

Inte bara att hon hade var i hoven stackars lilla tjejen nu ska hon stå inne över helgen. Hon kommer ju bli helt knäpp. Man får väll ha lite mental träning istället så hon inte känner sig helt uttråkad. Sen ska man försöka få tag i en hovslagare med som kan komma och slå på skon igen på måndag. Lättare sagt än gjort märker jag. Min ordinarie är ju bara jättegullig. Han är fullbokad och säger ändå att om jag inte får tag i någon annan så kan jag ringa på Lördag.

Nu ska jag snart iväg till min PT** och se om jag gjort några framsteg med min träning. Det har ju varit lite si och så med det senaste månaderna pga mycket jobb. Men nu är jag på G att komma igång igen så jag ska be om lite bra tips.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: